Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25458
Назва: Маркетинг у соціальних мережах : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівня
Автори: Ларіна К. В.
Теми: маркетинг у соціальних мережах
комунікації у соціальних мережах
маркетинг
робочий план
компетентності
рейтинг-план навчальної дисципліни
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Маркетинг у соціальних мережах : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівня / укл. К. В. Ларіна. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020 р. – 15 с. (Укр. мова)
Короткий огляд (реферат): Вивчення дисципліни «Маркетинг у соціальних мережах» спрямовано на формування розуміння сучасних стратегій присутності підприємств та брендів у соціальних мережах та здатності ефективно використовувати соцмережі як маркетинговий інструмент комунікацій для вирішення бізнес-завдань підприємства. Подано структурно-логічну схему вивчення дисципліни, тематичний план и програму навчальної дисципліни, перелік компетентностей, які повинні опанувати студенти під час вивчення дисципліни, рейтинг-план навчальної дисципліни відповідно до змістовних модулів за темами вивчення, аудиторною та самостійною роботою, методи навчання та викладання, порядок оцінювання результатів, перелік рекомендованої літератури. Рекомендовано для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25458
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2020_РПНД_Маркетинг_у_соціальних_мережах_Ларіна.pdf408,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.