Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25626
Title: | Формалізація swot-процедури вибору моделі дуального навчання |
Authors: | Браткевич В. В. |
Keywords: | SWOT-процедура інформаційні технології дуальне навчання моделі ієрархія алгоритми методика |
Issue Date: | 2021 |
Citation: | Браткевич В. В. Формалізація swot-процедури вибору моделі дуального навчання / В. В. Браткевич // Збірник наукових праць Харківс-го нац-го ун-ту Повітряних Сил. ‒ Харків, 2021. ‒ 2(68). ‒ С. 84-92. |
Abstract: | Виконано аналіз складових SWOT - процедури кількісного обґрунтування рішення щодо вибору альтернативних варіантів моделі дуального навчання і запропонована покрокова методика її формалізації. Виклад методики орієнтовано на її впровадження на кафедрі комп'ютерних систем і технологій Харківського національного економічного університету ім. С. Кузнеця з метою підтримки навчального процесу при викладанні дисциплін, пов'язаних з інформаційними комп'ютерними технологіями. Розглянуто критерії оцінки категорій SWOT-процедури, які впливають на вибір моделі дуального навчання. Виконано аналіз альтернативних варіантів сучасних моделей впровадження дуального навчання. Запропоновано ієрархічну модель вибору альтернативних варіантів дуального навчання на базі SWOT - процедури. Розглянуто приклад уявлення критеріїв у формі багато зв’язного орієнтованого графа і алгоритм побудови на його основі відповідної рангової моделі. Наведено покрокову процедуру розрахунку локальних і глобальних пріоритетів кластерів і вузлів ієрархічної моделі, яка включає наступні кроки: формування загальної моделі для оцінки категорій якості SWOT-моделі; формування матриць парних порівнянь впливу кожної з категорій SWOT-моделі на вибір варіанта дуального навчання; розрахунок локального впливу критеріїв кластерів категорій на, відповідно: сильні сторони; можливості; слабкі сторони і ризики впровадження моделі дуального навчання; розрахунок локального впливу успішності впровадження критеріїв кластерів SWOT-категорій в альтернативних варіантах моделей дуального навчання; розрахунок глобальних пріоритетів альтернативних варіантів впровадження дуального навчання на базі SWOT - процедури. Галузь застосування моделі може бути істотно розширена, якщо при її побудові враховувати можливі зворотні взаємозв'язки між критеріями і категоріями, що нерідко спостерігається на практиці. |
URI: | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25626 |
Appears in Collections: | Статті (КСіТ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Браткевич.pdf | 668,97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.