Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25857
Название: Моніторинг системи управління педагогічною взаємодією викладача і студента в освітньому процесі ЗВО
Авторы: Борова Т. А.
Марчук А. А.
Ключевые слова: моніторинг
освітній моніторинг
кваліметричний підхід
кваліметрична модель
управління педагогічною взаємодією викладача і студента
рефлексія
самокорекції
саморегуляція
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Борова Т. Моніторинг системи управління педагогічною взаємодією викладача і студента в освітньому процесі ЗВО / Т. Борова, А. Марчук // Knowledge, Education, Law, Management. – 2020. – № 6 (34). – vol.1. – C. 27-34.
Краткий осмотр (реферат): У статті визначено сутність поняття моніторингу в освітній галузі. Схарактеризовано основні його завдання та процедури проведення. Обґрунтовано необхідність застосування кваліметричної моделі як інструменту моніторингу. Проаналізовано принципи побудови кваліметричної моделі. Виокремлено фактори та показники кваліметричної моделі управління педагогічною взаємодією викладача і студента. Зазначено вплив застосування кваліметричної моделі управління педагогічною взаємодією викладача і студента на процеси рефлексії, що є основою для самокорекції та саморегуляції освітньої діяльності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25857
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Статья 5.pdf278,18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.