Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25857
Title: Моніторинг системи управління педагогічною взаємодією викладача і студента в освітньому процесі ЗВО
Authors: Борова Т. А.
Марчук А. А.
Keywords: моніторинг
освітній моніторинг
кваліметричний підхід
кваліметрична модель
управління педагогічною взаємодією викладача і студента
рефлексія
самокорекції
саморегуляція
Issue Date: 2020
Citation: Борова Т. Моніторинг системи управління педагогічною взаємодією викладача і студента в освітньому процесі ЗВО / Т. Борова, А. Марчук // Knowledge, Education, Law, Management. – 2020. – № 6 (34). – vol.1. – C. 27-34.
Abstract: У статті визначено сутність поняття моніторингу в освітній галузі. Схарактеризовано основні його завдання та процедури проведення. Обґрунтовано необхідність застосування кваліметричної моделі як інструменту моніторингу. Проаналізовано принципи побудови кваліметричної моделі. Виокремлено фактори та показники кваліметричної моделі управління педагогічною взаємодією викладача і студента. Зазначено вплив застосування кваліметричної моделі управління педагогічною взаємодією викладача і студента на процеси рефлексії, що є основою для самокорекції та саморегуляції освітньої діяльності.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25857
Appears in Collections:Статті (ПІФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Статья 5.pdf278,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.