Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25857
Назва: Моніторинг системи управління педагогічною взаємодією викладача і студента в освітньому процесі ЗВО
Автори: Борова Т. А.
Марчук А. А.
Теми: моніторинг
освітній моніторинг
кваліметричний підхід
кваліметрична модель
управління педагогічною взаємодією викладача і студента
рефлексія
самокорекції
саморегуляція
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Борова Т. Моніторинг системи управління педагогічною взаємодією викладача і студента в освітньому процесі ЗВО / Т. Борова, А. Марчук // Knowledge, Education, Law, Management. – 2020. – № 6 (34). – vol.1. – C. 27-34.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено сутність поняття моніторингу в освітній галузі. Схарактеризовано основні його завдання та процедури проведення. Обґрунтовано необхідність застосування кваліметричної моделі як інструменту моніторингу. Проаналізовано принципи побудови кваліметричної моделі. Виокремлено фактори та показники кваліметричної моделі управління педагогічною взаємодією викладача і студента. Зазначено вплив застосування кваліметричної моделі управління педагогічною взаємодією викладача і студента на процеси рефлексії, що є основою для самокорекції та саморегуляції освітньої діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25857
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья 5.pdf278,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.