Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25994
Назва: Мовленнєва діяльність. Організація простору на занятті
Автори: Жила Г. В.
Теми: іноземна мова
клімат довіри
викладання мови
емоції
управління простором
читання
навчальний матеріал
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Жила Г. В. Мовленнєва діяльність. Організація простору на занятті / Г. В. Жила // Теоретичні та практичні дослідження в галузі педагогіки та мовознавства, соціальні аспекти: матеріали I міжнар. спеціалізованої наук. конф., 23 квіт. 2021 р. ‒ Вінниця: Європейська наукова платформа, 2021. ‒ С. 81-88.
Короткий огляд (реферат): Викладаючи / вивчаючи сучасні іноземні мови, рідко можна розглядати діяльність з точки зору стресу, який вона може викликати в учня. І все-таки деякі види діяльності є більш стресовими, ніж інші. Те саме стосується використовуваних засобів навчання та планування простору. Це може бути джерелом сильної емоційної реакції в учня, яка, як ми знаємо, іноді може зіграти велику роль в досягненні успіху у навчанні. Ця стаття має на меті визначити, як учневі може бути важко говорити на уроці, і як полегшити це висловлювання, беручи до уваги три суттєві фактори: навчальний матеріал, необхідну діяльність та управління простором вчителем.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25994
Розташовується у зібраннях:Статті ( ІМтаМК)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.