Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26000
Название: | Труднощі вивчення французької мови та способи їх подолання |
Авторы: | Ламааші М. |
Ключевые слова: | помилки вивчення мови рідна мова інтерференція інтерференція між мовами |
Дата публикации: | 2021 |
Библиографическое описание: | Ламааші М. Труднощі вивчення французької мови та способи їх подолання / М. Ламааші // Методика та специфіка викладання іноземних мов у закладах вищої освіти : матеріали Всеукр-ої наук.-метод. конф., 7 груд. 2020 р. : тези допов. – Харків, 2020. – С 51-54. |
Краткий осмотр (реферат): | У цій статті розглядаються деякі найбільш типові помилки, які людина може допускати при вивчення іноземної мови і вплив рідної мови на процес вивчення. При вивченні французької мови, як іноземної, найбільша кількість помилок виникає через інтерференції між мовами (міжмовна інтерференція) внаслідок неправильного перенесення знань рідної мови. Є дві форми інтерференції: явна і прихована. Інтерференція проявляється на різних рівнях: фонетичному, лексичному і граматичному. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26000 |
Располагается в коллекциях: | Статті ( ІМтаМК) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
21 Ламааши_тези 1.pdf | 315,62 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.