Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26723
Название: Brand Management : work syllabus of the academic discipline for students of all specialties of the second (master’s) level
Авторы: Martynenko M. V.
Ключевые слова: brand
models of brand promotion
brand equity
brand strategy
personal branding
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Brand Management : work syllabus of the academic discipline for students of all specialties of the second (master’s) level : [Electronic edition] / comp. M. V. Martynenko – Kh. : S. Kuznets KhNUE, 2021. – 11 p. (Engl.)
Краткий осмотр (реферат): The purpose and connection of the discipline with other sciences are determined. The competencies that masters master in the process of studying the discipline are given. The thematic plan of the discipline, its content by modules and topics, as well as the procedure and criteria for assessing the knowledge of masters are presented. Recommended for students of all specialties of the second (master’s) level.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26723
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Бренд-менеджмент_новый.pdf1,22 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.