Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26723
Назва: Brand Management : work syllabus of the academic discipline for students of all specialties of the second (master’s) level
Автори: Martynenko M. V.
Теми: brand
models of brand promotion
brand equity
brand strategy
personal branding
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Brand Management : work syllabus of the academic discipline for students of all specialties of the second (master’s) level : [Electronic edition] / comp. M. V. Martynenko – Kh. : S. Kuznets KhNUE, 2021. – 11 p. (Engl.)
Короткий огляд (реферат): The purpose and connection of the discipline with other sciences are determined. The competencies that masters master in the process of studying the discipline are given. The thematic plan of the discipline, its content by modules and topics, as well as the procedure and criteria for assessing the knowledge of masters are presented. Recommended for students of all specialties of the second (master’s) level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26723
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бренд-менеджмент_новый.pdf1,22 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.