Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27198
Название: Використання соціальних мереж як ефективного засобу просування бренду
Авторы: Коломієць А. І.
Козлова І. М.
Ключевые слова: просування бренду
соціальні мережі
споживачі
цільова аудиторія
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Коломієць А. І. Використання соціальних мереж як ефективного засобу просування бренду / А. І. Коломієць, І. М. Козлова // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : присвячена видатному вченому-економісту О. Г. Ліберману : матеріали XVІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 19 лист. 2021 р. : тези допов. ‒ Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2021. ‒ С. 222-225.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто основні напрями просування бренду за допомогою соціальних мереж; охарактеризовано основні методи просування продукції.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27198
Располагается в коллекциях:Статті студентів (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
TEZU_2021_(2).........pdf339,34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.