Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27198
Title: Використання соціальних мереж як ефективного засобу просування бренду
Authors: Коломієць А. І.
Козлова І. М.
Keywords: просування бренду
соціальні мережі
споживачі
цільова аудиторія
Issue Date: 2021
Citation: Коломієць А. І. Використання соціальних мереж як ефективного засобу просування бренду / А. І. Коломієць, І. М. Козлова // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : присвячена видатному вченому-економісту О. Г. Ліберману : матеріали XVІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 19 лист. 2021 р. : тези допов. ‒ Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2021. ‒ С. 222-225.
Abstract: Розглянуто основні напрями просування бренду за допомогою соціальних мереж; охарактеризовано основні методи просування продукції.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27198
Appears in Collections:Статті студентів (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TEZU_2021_(2).........pdf339,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.