Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27198
Назва: Використання соціальних мереж як ефективного засобу просування бренду
Автори: Коломієць А. І.
Козлова І. М.
Теми: просування бренду
соціальні мережі
споживачі
цільова аудиторія
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Коломієць А. І. Використання соціальних мереж як ефективного засобу просування бренду / А. І. Коломієць, І. М. Козлова // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : присвячена видатному вченому-економісту О. Г. Ліберману : матеріали XVІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 19 лист. 2021 р. : тези допов. ‒ Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2021. ‒ С. 222-225.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні напрями просування бренду за допомогою соціальних мереж; охарактеризовано основні методи просування продукції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27198
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEZU_2021_(2).........pdf339,34 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.