Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27624
Title: Впровадження концепції бенчмаркінгу на ринку освітніх послуг України
Authors: Калініна О. В.
Кравченко Г. Ю.
Keywords: бенчмаркінг
вища освіта
освітня система України
Issue Date: 2022
Citation: Калініна О. В. Впровадження концепції бенчмаркінгу на ринку освітніх послуг України / О. В. Калініна, Г. Ю. Кравченко // Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку: матер. ХVII наук.-практ. конф., м. Київ, м. Ларнака (Кіпр): тези допов. – Київ, 2022. – С. 214-220.
Abstract: Актуальність використання бенчмаркінгу, як одного з інструментів в системі управління організацією зумовлена розвитком ринкового середовища України та виходом вітчизняних підприємств на світовий ринок. Це сприяє постійному вдосконаленню бізнес процесів і зміцненню конкурентних переваг організацій. Намагання України приєднатися до світової економічної системи, що зумовить досить вільний доступ на її ринки іноземних конкурентів, спроби вітчизняних організацій та підприємств завоювати собі місце на світових ринках викликає необхідність всебічного аналізу проблем, пов'язаних з формуванням нового покоління фахівців, посиленням існуючих конкурентних переваг та підвищенням рівня конкурентоспроможності закладів вищої освіти (ЗВО) щодо надання освітніх послуг. Від рівня конкурентоспроможності ЗВО, яка є базою формування та розвитку професійний якостей у майбутніх спеціалістів, залежить конкурентоспроможність всієї освітньої системи в Україні. Проблема формування та об’єктивної оцінки конкурентних переваг щодо надання освітніх послуг є ключовою у ряді основних напрямків забезпечення якості вищої освіти.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27624
Appears in Collections:Статті (ПІФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези 1..pdf153,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.