Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27710
Title: Удосконалення стратегії брендингу у зовнішньоекономічній діяльності підприємства
Authors: Козуб В. О.
Кандзюба Є. Р.
Keywords: бренд
фірмовий стиль
корпоративна культура
стратегія бренду
бренд-менеджмент
Issue Date: 2022
Citation: Козуб В. О. Удосконалення стратегії брендингу у зовнішньоекономічній діяльності підприємства / В. О. Козуб, Є. Р. Кандзюба // Modern scientific research: achievements, innovations and development prospects. Proceedings of the 12th International scientific and practical conference, 22-24 May 2022. – Berlin, Germany: MDPC Publishing, 2022. – P. 616-622.
Abstract: У публікації наведено процес побудови бренду компанії на міжнародному ринку (на прикладі ДП «АНТОНОВ»). Охарактеризовано створення фірмового стилю компанії, який визначається стратегією просування і рекламою наявної марки. Надано напрями удосконалення бренду компанії на основі клієнтоорієнтованого підходу. Розглянуто корпоративну культуру, як важливу складову для створення бренду компанії. Запропоновано рекомендації та оперативні заходи щодо корегування стратегії бренд-менеджменту компанії у процесі здійснення зовнішньоекономічної діяльності.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27710
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези доповіді.pdf716,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.