Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27863
Назва: Marketing as a key method of increasing international competitveness
Автори: Dybach I.
Pankova K.
Теми: marketing
competition
competitiveness
international market
marketing strategy
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Dybach I. Marketing as a key method of increasing international competitveness / I. Dybach, K. Pankova // Актуальні проблеми науки, освіти та суспільства в сучасних умовах: зб. тез допов. міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 28 трав. 2022 р.: у 2 ч.: тези допов. – Полтава: ЦФЕНД, 2022. – Ч. 1. – С. 35-36.
Короткий огляд (реферат): The article considers the role of marketing in ensuring the competitiveness of the enterprise in the international market. Ways to increase the international competitiveness of the enterprise are revealed: growth of sales of goods or services; improving product quality; cost reduction; benchmarking; effective marketing strategy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27863
Розташовується у зібраннях:Статті (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дибач І.Л., Панкова К. тези.pdf1,25 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.