Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27918
Title: Тенденції розвитку сфери послуг: необхідність оновлення маркетингового інструментарію
Authors: Стрижак О. О.
Keywords: сфера послуг
інформаційне суспільство
маркетинговий інструментарій
Issue Date: 2020
Citation: Стрижак О. О. Тенденції розвитку сфери послуг: необхідність оновлення маркетингового інструментарію / О. О. Стрижак // Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток: матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. конф. до 90-річ. заснув. ХНТУСГ / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка: тези допов. – Харків: ХНТУСГ, 2020. – C. 280-282.
Abstract: Обґрунтовано необхідність оновлення маркетингового інструментарію в інформаційному суспільстві. Визначено тенденції розвитку сфери послуг.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27918
Appears in Collections:Статті (Т)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18.pdf344,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.