Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28314
Title: Глобальні та європейські освітні тренди у підготовці сучасних фахівців
Authors: Орлова Н. С.
Keywords: освітній процес
компетентністний підхід
реформування системи вищої освіти
публічне управління
Issue Date: 2022
Citation: Орлова Н. С. Глобальні та європейські освітні тренди у підготовці сучасних фахівців. / Н. С. Орлова // Експерт: парадигми юридичних наук і державного управління. - 2022. - №5(23). - С. 128-135.
Abstract: В статті досліджено напрями реформування освітніх процесів у підготовці сучасних фахівців в Україні на основі глобальних ініціатив щодо відповідального управління освітньою діяльністю та європейських принципів якості вищої освіти. Ціллю статті є реформування складових механізму впровадження компетентністного підходу для оновлення освітніх процесів та підготовки сучасних фахівців публічного управління та інших галузей економіки. Інформаційною та методичною базою дослідження є комплексний та системний підхід до впровадження компетентнісного підходу у закладах вищої освіти для підготовки фахівців. Глобальні ініціативи ООН, рекомендації Європейської асоціації із забезпечення якості вищої освіти. У результатах визначено основні напрями розвитку освітніх процесів в Україні, глобальні та євроінтеграційні цілі, принципи та методи реформування освітніх процесів для закладів вищої освіти. Визначено особливості впровадження компетентністного підходу закладах вищої освіти України у підготовці фахівців фармацевтичного сектору. Запропоновано механізм розвитку викладацького потенціалу, який сприятиме покращенню сучасної освіти в Україні в умовах сталого розвитку. У висновках зроблено фокус на аспекти розвитку публічної служби. Обґрунтовано актуальність Концепції утворення вищої школи публічного управління, виділено ключові групи стейкхолдерів щодо її реалізації та ключові вектори розвитку для забезпечення безперервного навчання державних службовців (навчання державних службовців за сім’ями та рівнями посад державно служби; індивідуальна траєкторія професійного розвитку осіб; стажування в органах влади). Визначено цільові орієнтири у підготовці фахівців в сфері публічного управління: наближеність та доступність освітніх послуг; навчання осіб, зарахованих до кадрового резерву; науково-методичне та експертно-аналітичне забезпечення системи професійного навчання; просвітницька робота з громадянами України щодо їх залучення до державної служби.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28314
Appears in Collections:Статті (ДУПАЕП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Глобальіні.pdf289,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.