Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28371
Назва: International experience of forming the city brand
Автори: Parkhomenko N.
Теми: brand
branding
city brand
international ratings
successful city
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Parkhomenko N. International experience of forming the city brand / N. Parkhomenko // Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 10 лист. 2022 р. - Харків, 2022. – с. 395-397.
Короткий огляд (реферат): Features of city branding are determined. The advantages of successful city branding are described. Attention is focused on the main ratings that determine the positions of cities and, accordingly, branding criteria. Examples of successful city brands are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28371
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Parkhomenko_N._INTERNATIONAL_EXPERIENCE_OF_FORMING_THE_CITY_BRAND.pdf16,24 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.