Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28468
Назва: Social Media Marketing: work program of the discipline for students of specialty 073 "Management" of the educational program "Management of Innovation Activity" of the first (bachelor's) level
Інші назви: Маркетинг у соціальних мережах: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми «Менеджмент інноваційної діяльності» першого (бакалаврського) рівня
Автори: Martynenko M. V.
Мартиненко М. В.
Теми: marketing
social media
Internet marketing
sales funnel
return on marketing investment
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Social Media Marketing: work program of the discipline for students of specialty 073 "Management" of the educational program "Management of Innovation Activity" of the first (bachelor's) level: [Electronic edition] / comp. M. V. Martynenko - Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2022. - 10 p. (Eng. lang.)
Короткий огляд (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the discipline, the list of competencies and learning outcomes by discipline, the procedure for evaluating learning outcomes and the distribution of points throughout the entire period of studying the material, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 073 Management" of the educational program " Management of Innovation Activity " of the first (bachelor's) level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28468
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.