Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28470
Title: Бренд-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Authors: Ястремська О. М.
Мартиненко М. В.
Небилиця О. А.
Keywords: бренд
брендінг
менеджмент
просування
підприємство
товарний знак
торгова марка
комунікація
імідж
репутація
Issue Date: 2022
Citation: Бренд-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / укл. О.М. Ястремська, М.В. Мартиненко, О. А. Небилиця – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 9 с. (Укр. мов.)
Abstract: Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28470
Appears in Collections:Методичні матеріали (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
поз.215_Бренд-менеджмент__Ястремс_ка_О.М.pdf672,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.