Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28470
Назва: Бренд-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Автори: Ястремська О. М.
Мартиненко М. В.
Небилиця О. А.
Теми: бренд
брендінг
менеджмент
просування
підприємство
товарний знак
торгова марка
комунікація
імідж
репутація
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Бренд-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / укл. О.М. Ястремська, М.В. Мартиненко, О. А. Небилиця – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 9 с. (Укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28470
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.215_Бренд-менеджмент__Ястремс_ка_О.М.pdf672,93 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.