Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28622
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧерних О. П.-
dc.contributor.authorГряник Г. В.-
dc.contributor.authorБондаренко Є. К.-
dc.date.accessioned2023-01-12T14:18:28Z-
dc.date.available2023-01-12T14:18:28Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЧерних О. П. Застосування методу трасування променів для імітування реалістичних сцен у відеогрі / О. П. Черних, Г. В. Гряник, Є. К. Бондаренко // Проблеми інформатики та моделювання (ПІМ-2022) : тези двадцять другої міжнародної науково-технічної конференції, 09 – 14 листопада 2022 р. – Харків: НТУ «ХПІ». – С. 77.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28622-
dc.description.abstractОпис методу трасування променів для імітування реалістичних сцен у відеогріі для імітування реальної обстановки сцени. Показано, щоб створити точну копію об’єкту з його реальним прототипом, необхідно повторити закони фізики.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectтрасування променівru_RU
dc.subjectвідеоігриru_RU
dc.subjectімітування сцениru_RU
dc.subjectфізикаru_RU
dc.titleЗастосування методу трасування променів для імітування реалістичних сцен у відеогріru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (КІТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Бондаренко_Гряник_PIM_2022.pdf259,04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.