Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28622
Title: | Застосування методу трасування променів для імітування реалістичних сцен у відеогрі |
Authors: | Черних О. П. Гряник Г. В. Бондаренко Є. К. |
Keywords: | трасування променів відеоігри імітування сцени фізика |
Issue Date: | 2022 |
Citation: | Черних О. П. Застосування методу трасування променів для імітування реалістичних сцен у відеогрі / О. П. Черних, Г. В. Гряник, Є. К. Бондаренко // Проблеми інформатики та моделювання (ПІМ-2022) : тези двадцять другої міжнародної науково-технічної конференції, 09 – 14 листопада 2022 р. – Харків: НТУ «ХПІ». – С. 77. |
Abstract: | Опис методу трасування променів для імітування реалістичних сцен у відеогріі для імітування реальної обстановки сцени. Показано, щоб створити точну копію об’єкту з його реальним прототипом, необхідно повторити закони фізики. |
URI: | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28622 |
Appears in Collections: | Статті (КІТ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Бондаренко_Гряник_PIM_2022.pdf | 259,04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.