Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28622
Название: | Застосування методу трасування променів для імітування реалістичних сцен у відеогрі |
Авторы: | Черних О. П. Гряник Г. В. Бондаренко Є. К. |
Ключевые слова: | трасування променів відеоігри імітування сцени фізика |
Дата публикации: | 2022 |
Библиографическое описание: | Черних О. П. Застосування методу трасування променів для імітування реалістичних сцен у відеогрі / О. П. Черних, Г. В. Гряник, Є. К. Бондаренко // Проблеми інформатики та моделювання (ПІМ-2022) : тези двадцять другої міжнародної науково-технічної конференції, 09 – 14 листопада 2022 р. – Харків: НТУ «ХПІ». – С. 77. |
Краткий осмотр (реферат): | Опис методу трасування променів для імітування реалістичних сцен у відеогріі для імітування реальної обстановки сцени. Показано, щоб створити точну копію об’єкту з його реальним прототипом, необхідно повторити закони фізики. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28622 |
Располагается в коллекциях: | Статті (КІТ) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бондаренко_Гряник_PIM_2022.pdf | 259,04 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.