Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28652
Назва: Особливості комунікативної політики на підприємстві в період воєнного стану
Автори: Стьогіна А. С.
Теми: комунікація
комунікаційна політика
воєнний стан
кризові комунікації
пандемія
онлайн
соціальні мережі
реклама
просування
повномасштабне вторгнення
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Стьогіна А. С. Особливості комунікативної політики на підприємстві в період воєнного стану / А. С. Стьогіна // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. - С. 629-633.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність комунікативної політики, вплив пандемії та воєнного стану на його просування, розглянуто основні засоби комунікації під час воєнного стану. Досліджено авторські підходи та практичний досвід комунікації. Висвітлено найпопулярніші засоби комунікації та впровадження комунікативної політики онлайн.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28652
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ст_огiна_тези.pdf587,09 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.