Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28664
Назва: Рекламний менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня
Автори: Лисиця Н. М.
Теми: менеджмент
рекламна діяльність
рекламна служба
мепінг
планування рекламної кампанії
виробництво рекламної ідеї
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Рекламний менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / укл. Н.М.Лисиця – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 13 с. (Укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): Наведено перелік тем та проблемних питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28664
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.280_!Рекламний_менеджмент_ОП_Маркетинг_Лисиця.pdf644,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.