Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29170
Title: Управління національним туристичним брендом: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 "Туризм" освітньої програми «Туризм» другого (магістерського) рівня
Authors: Стрижак О. О.
Keywords: туристичний бренд
національний бренд
брендинг дестинацій
бренд міста
бренд країни
Issue Date: 2022
Citation: Управління національним туристичним брендом: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 "Туризм" освітньої програми «Туризм» другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / укл. О. О. Стрижак. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 11 с. (Укр. мов.)
Abstract: Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 242 "Туризм" освітньої програми «Туризм» другого (магістерського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29170
Appears in Collections:Методичні матеріали (Т)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.