Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2940
Title: МЕТОДИЧНЕ СУПРОВОДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
Authors: Калашнікова Ю. С.
Keywords: маркетингове управління
маркетингові рішення
економіко-математичне моделювання
математичне програмування
теорія ймовірності
теорія зв'язку
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Калашнікова Ю.С. Методичне супроводження маркетингового управління підприємством / Ю.С. Калашникова // Управління розвитком. - 2013. - №2. - С. 62 - 64
Abstract: Обґрунтовано необхідність застосування методичного інструментарію при прийнятті маркетингових рішень, визначено особливості їх використання при маркетинговому управлінні підприємством. Проаналізовано практичні завдання економіко-математичного моделювання та йо-го значення для вдосконалення зв'язку підприємства з ринком.
Обоснована необходимость использования методического инструментария при принятии маркетинговых решений, выявлены особенности их применения при маркетинговом управлении предприятием. Проанализированы практические задания экономико-матема¬тического моделирования и его значение для усовершенствования связи предприятия с рынком.
The necessity for the use of methodological tools in decision-making in marketing sphere is proved, the peculiarities of their application in marketing management of the enterprise are defined. The practical tasks of economic and mathematical modeling and its importance for the improvement of the relations of the company with the market are analyzed.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2940
Appears in Collections:№ 2



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.