Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2940
Назва: МЕТОДИЧНЕ СУПРОВОДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
Автори: Калашнікова Ю. С.
Теми: маркетингове управління
маркетингові рішення
економіко-математичне моделювання
математичне програмування
теорія ймовірності
теорія зв'язку
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Калашнікова Ю.С. Методичне супроводження маркетингового управління підприємством / Ю.С. Калашникова // Управління розвитком. - 2013. - №2. - С. 62 - 64
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано необхідність застосування методичного інструментарію при прийнятті маркетингових рішень, визначено особливості їх використання при маркетинговому управлінні підприємством. Проаналізовано практичні завдання економіко-математичного моделювання та йо-го значення для вдосконалення зв'язку підприємства з ринком.
Обоснована необходимость использования методического инструментария при принятии маркетинговых решений, выявлены особенности их применения при маркетинговом управлении предприятием. Проанализированы практические задания экономико-матема¬тического моделирования и его значение для усовершенствования связи предприятия с рынком.
The necessity for the use of methodological tools in decision-making in marketing sphere is proved, the peculiarities of their application in marketing management of the enterprise are defined. The practical tasks of economic and mathematical modeling and its importance for the improvement of the relations of the company with the market are analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2940
Розташовується у зібраннях:№ 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.