Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29605
Назва: Формування лояльності аудиторії за допомогою удосконалення інтернет-комунікацій
Автори: Кисельова А. О.
Теми: лояльність аудиторії
інтернет-комунікації
соціальні мережі
нові медіа
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Кисельова А. О. Формування лояльності аудиторії за допомогою удосконалення інтернет-комунікацій / А. О. Кисельова // Актуальні проблеми соціальних комунікацій : матеріали дев’ятої всеукраїнської студентської наукової конференції, 11 травня 2023. - Київ, 2023. - С. 78-81.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто особливості формування лояльності аудиторії. Обґрунтовано важливість удосконалення інтернет-комунікацій та шляхи її втілення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29605
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кисельова А. тези.pdf236,1 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.