Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29634
Назва: Нативна реклама: ефективний інструмент інтернет-маркетингу
Автори: Буравцева А. А.
Теми: нативна реклама
рекламна кампанія
просування
інтернет-маркетинг
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Буравцева А. А. Нативна реклама: ефективний інструмент інтернет-маркетингу / А. А. Буравцева // Актуальні проблеми соціальних комунікацій: матеріали ІX Всеукраїнської студентської наукової конференції, 11 травня 2023 р. – Київ, 2023. – С. 30-33
Короткий огляд (реферат): Тези присвячені розгляду нативної реклами як ефективного інструменту інтернет-маркетингу. Автор доводить, що однією з найбільших переваг нативної реклами є те, що вона не виглядає як традиційна реклама, тому користувачі більш схильні до її перегляду та сприйняття. Нативна реклама також може бути більш ефективною у залученні нових клієнтів, оскільки вона виглядає природно та не заважає користувачам від перегляду контенту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29634
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бурявцева.pdf255,29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.