Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29634
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБуравцева А. А.-
dc.date.accessioned2023-06-07T21:34:06Z-
dc.date.available2023-06-07T21:34:06Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБуравцева А. А. Нативна реклама: ефективний інструмент інтернет-маркетингу / А. А. Буравцева // Актуальні проблеми соціальних комунікацій: матеріали ІX Всеукраїнської студентської наукової конференції, 11 травня 2023 р. – Київ, 2023. – С. 30-33ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29634-
dc.description.abstractТези присвячені розгляду нативної реклами як ефективного інструменту інтернет-маркетингу. Автор доводить, що однією з найбільших переваг нативної реклами є те, що вона не виглядає як традиційна реклама, тому користувачі більш схильні до її перегляду та сприйняття. Нативна реклама також може бути більш ефективною у залученні нових клієнтів, оскільки вона виглядає природно та не заважає користувачам від перегляду контенту.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectнативна рекламаru_RU
dc.subjectрекламна кампаніяru_RU
dc.subjectпросуванняru_RU
dc.subjectінтернет-маркетингru_RU
dc.titleНативна реклама: ефективний інструмент інтернет-маркетингуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бурявцева.pdf255,29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.