Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29634
Название: Нативна реклама: ефективний інструмент інтернет-маркетингу
Авторы: Буравцева А. А.
Ключевые слова: нативна реклама
рекламна кампанія
просування
інтернет-маркетинг
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Буравцева А. А. Нативна реклама: ефективний інструмент інтернет-маркетингу / А. А. Буравцева // Актуальні проблеми соціальних комунікацій: матеріали ІX Всеукраїнської студентської наукової конференції, 11 травня 2023 р. – Київ, 2023. – С. 30-33
Краткий осмотр (реферат): Тези присвячені розгляду нативної реклами як ефективного інструменту інтернет-маркетингу. Автор доводить, що однією з найбільших переваг нативної реклами є те, що вона не виглядає як традиційна реклама, тому користувачі більш схильні до її перегляду та сприйняття. Нативна реклама також може бути більш ефективною у залученні нових клієнтів, оскільки вона виглядає природно та не заважає користувачам від перегляду контенту.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29634
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Бурявцева.pdf255,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.