Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29799
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванієнко В. В.-
dc.contributor.authorКовальчук К. В.-
dc.date.accessioned2023-06-19T21:43:38Z-
dc.date.available2023-06-19T21:43:38Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationІванієнко В. В. Стратегічні підходи до формування та позиціонування конкурентоспроможного бренду / В.В. Іванієнко, К.В. Ковальчук // Наука і техніка сьогодні. (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки»)» – Київ, 2022. – №7 (7). – С. 49-63.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29799-
dc.description.abstractУ статті визначено зміст таких основних категорій брендингу, як позиціонування та образ бренду. Авторами наведені основні ознаки позиціонування бренду та визначена основна мета стратегії позиціонування конкурентоспроможного бренду на міжнародних ринках. Прикладну значимість має класифікація найбільш важливих конкурентних аспектів формування цінності бренду. За окремими характеристиками систематизовано стратегії ведення бренду у міжнародному ринковому середовищі.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectформування брендуru_RU
dc.subjectстратегія, позиціонуванняru_RU
dc.subjectперспективи зростанняru_RU
dc.subjectспоживчі очікуванняru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectбрендингru_RU
dc.titleСтратегічні підходи до формування та позиціонування конкурентоспроможного брендуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ковальчук.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.