Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29799
Title: Стратегічні підходи до формування та позиціонування конкурентоспроможного бренду
Authors: Іванієнко В. В.
Ковальчук К. В.
Keywords: бренд
формування бренду
стратегія, позиціонування
перспективи зростання
споживчі очікування
конкурентоспроможність
брендинг
Issue Date: 2022
Citation: Іванієнко В. В. Стратегічні підходи до формування та позиціонування конкурентоспроможного бренду / В.В. Іванієнко, К.В. Ковальчук // Наука і техніка сьогодні. (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки»)» – Київ, 2022. – №7 (7). – С. 49-63.
Abstract: У статті визначено зміст таких основних категорій брендингу, як позиціонування та образ бренду. Авторами наведені основні ознаки позиціонування бренду та визначена основна мета стратегії позиціонування конкурентоспроможного бренду на міжнародних ринках. Прикладну значимість має класифікація найбільш важливих конкурентних аспектів формування цінності бренду. За окремими характеристиками систематизовано стратегії ведення бренду у міжнародному ринковому середовищі.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29799
Appears in Collections:Статті (МЕВ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ковальчук.pdf1,02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.