Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29799
Назва: Стратегічні підходи до формування та позиціонування конкурентоспроможного бренду
Автори: Іванієнко В. В.
Ковальчук К. В.
Теми: бренд
формування бренду
стратегія, позиціонування
перспективи зростання
споживчі очікування
конкурентоспроможність
брендинг
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Іванієнко В. В. Стратегічні підходи до формування та позиціонування конкурентоспроможного бренду / В.В. Іванієнко, К.В. Ковальчук // Наука і техніка сьогодні. (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки»)» – Київ, 2022. – №7 (7). – С. 49-63.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено зміст таких основних категорій брендингу, як позиціонування та образ бренду. Авторами наведені основні ознаки позиціонування бренду та визначена основна мета стратегії позиціонування конкурентоспроможного бренду на міжнародних ринках. Прикладну значимість має класифікація найбільш важливих конкурентних аспектів формування цінності бренду. За окремими характеристиками систематизовано стратегії ведення бренду у міжнародному ринковому середовищі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29799
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ковальчук.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.