Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30788
Назва: Іміджева ідеологія в готельно-ресторанному бізнесі : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 241 "Готельно-ресторанна справа" освітньої програми "Готельно-ресторанний бізнес" першого (бакалаврського) рівня
Автори: Блохіна О. М.
Протасенко О. Ф.
Теми: імідж
дрес-код
корпоративна культура
PR-технології
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Іміджева ідеологія в готельно-ресторанному бізнесі : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 241 "Готельно-ресторанна справа" освітньої програми "Готельно-ресторанний бізнес" першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. О. М. Блохіна, О. Ф. Протасенко – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 12 с. (Укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення навчальної дисципліни, перелік компетентностей і результатів навчання за навчальною дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом усього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти сспеціальності 241 "Готельно-ресторанна справа" освітньої програми "Готельно-ресторанний бізнес" першого (бакалаврського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30788
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (ГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РПНД_ІМІДЖЕВА ІДЕОЛОГІЯ В ГРБ.docx.pdf215,3 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.