Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31546
Title: Електронний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівня
Authors: Мазоренко О. В.
Кінас І. О.
Keywords: електронний бізнес
електронний маркетинг
стратегія електронного маркетингу
інструменти електронного маркетингу
маркетинг у пошукових системах
маркетинг у соціальних мережах
мобільний маркетинг
Issue Date: 2023
Citation: Електронний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. О.В. Мазоренко, І.О. Кінас. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 12 с. (Укр. мов.)
Abstract: Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання, зразок екзаменаційного білету та критерії оцінювання, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31546
Appears in Collections:Методичні матеріали (МБ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.