Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31546
Назва: Електронний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівня
Автори: Мазоренко О. В.
Кінас І. О.
Теми: електронний бізнес
електронний маркетинг
стратегія електронного маркетингу
інструменти електронного маркетингу
маркетинг у пошукових системах
маркетинг у соціальних мережах
мобільний маркетинг
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Електронний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. О.В. Мазоренко, І.О. Кінас. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 12 с. (Укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання, зразок екзаменаційного білету та критерії оцінювання, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31546
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.244_РП_ВК_Електронний маркетинг_(УКР)_Кінас_Б-а.docx_.pdf557,85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.