Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3155
Title: ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ У СИСТЕМІ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
Authors: Дюкар А. В.
Keywords: маркетингові комунікації
просування
роздрібна торгівля
підприємства
споживач
прибуток
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Дюкар А.В. Просування товарів у системі роздрібної торгівлі / А.В. Дюкар // Управління розвитком. - 2013. - №4. - С. 21 - 22
Abstract: Розглянуто проблему просування товарів у системі роздрібної торгівлі, особливості та специфіку просування, принципи та методи, за допомогою яких підприємство просуває продукцію. Охарактеризовано перелік заходів щодо вдосконалення комунікаційної політики підприємства.
Рассмотрена проблема продвижения товаров в системе розничной торговли, особенности и специфика продвижения, принципы и методы, с помощью которых предприятие продвигает продукцию. Охарактеризован перечень мер по совершенствованию коммуникационной политики предприятия.
The problem of promoting goods in the retail trade, features and progress specifics, principles and methods through which the company promotes the product are considered. The list of measures to improve the communication policy of the company is characterized.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3155
Appears in Collections:№ 4



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.