Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3155
Назва: ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ У СИСТЕМІ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
Автори: Дюкар А. В.
Теми: маркетингові комунікації
просування
роздрібна торгівля
підприємства
споживач
прибуток
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Дюкар А.В. Просування товарів у системі роздрібної торгівлі / А.В. Дюкар // Управління розвитком. - 2013. - №4. - С. 21 - 22
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблему просування товарів у системі роздрібної торгівлі, особливості та специфіку просування, принципи та методи, за допомогою яких підприємство просуває продукцію. Охарактеризовано перелік заходів щодо вдосконалення комунікаційної політики підприємства.
Рассмотрена проблема продвижения товаров в системе розничной торговли, особенности и специфика продвижения, принципы и методы, с помощью которых предприятие продвигает продукцию. Охарактеризован перечень мер по совершенствованию коммуникационной политики предприятия.
The problem of promoting goods in the retail trade, features and progress specifics, principles and methods through which the company promotes the product are considered. The list of measures to improve the communication policy of the company is characterized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3155
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дюкар А.В. ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ У СИСТЕМІ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ.pdf366,36 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.