Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31877
Название: Емоційний інтелект в інклюзивних процесах у суспільстві
Авторы: Просяник О. П.
Ключевые слова: інклюзія
інтеграція
емоційний інтелект
освіта
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Просяник О. П. Емоційний інтелект в інклюзивних процесах у суспільстві / О. П. Просяник // Різновиди інтелекту та їх роль в освітньому процесі ХХІ століття : матеріали всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації, 4 грудня – 14 січня 2024 р.: тези допов. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2024. - 70-71.
Краткий осмотр (реферат): У тезах розглянуто поняття емоційний інтелект та інклюзія. У контексті інклюзії емоційний інтелект означає бути уважним до різноманітності емоцій, потреб та досвідів інших людей. Розвиток емоційного інтелекту у суспільстві, зокрема у освіті, є ключовим чинником для створення інклюзивного середовища.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31877
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези Просяник Оксана.pdf385,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.