Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32302
Title: Роль стандартизації у підвищенні якості послуг гостинності
Authors: Безсонний В. Л.
Хозін О. О.
Keywords: стандартизація
якість послуг
гостинність
готельний бізнес
обслуговування клієнтів
ресторанний бізнес
Issue Date: 2023
Citation: Безсонний В.Л. Роль стандартизації у підвищенні якості послуг гостинності / В.Л. Безсонний, О.О. Хозін // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф., 12 жовтня 2023 р. : тези допов. - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2023. – С. 21-23.
Abstract: Розглядається важливість стандартів обслуговування у готельному та ресторанному бізнесі. Основна увага приділяється ролі стандартизації у задоволенні потреб клієнтів та підтримці високого рівня сервісу, що включає різні аспекти від бронювання номерів до управління надзвичайними ситуаціями.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32302
Appears in Collections:Статті (ГРБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf_ЛДУФК1.pdf1,53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.