Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32302
Назва: Роль стандартизації у підвищенні якості послуг гостинності
Автори: Безсонний В. Л.
Хозін О. О.
Теми: стандартизація
якість послуг
гостинність
готельний бізнес
обслуговування клієнтів
ресторанний бізнес
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Безсонний В.Л. Роль стандартизації у підвищенні якості послуг гостинності / В.Л. Безсонний, О.О. Хозін // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф., 12 жовтня 2023 р. : тези допов. - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2023. – С. 21-23.
Короткий огляд (реферат): Розглядається важливість стандартів обслуговування у готельному та ресторанному бізнесі. Основна увага приділяється ролі стандартизації у задоволенні потреб клієнтів та підтримці високого рівня сервісу, що включає різні аспекти від бронювання номерів до управління надзвичайними ситуаціями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32302
Розташовується у зібраннях:Статті (ГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf_ЛДУФК1.pdf1,53 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.