Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32833
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАндрусик Є. В.-
dc.date.accessioned2024-06-05T14:42:12Z-
dc.date.available2024-06-05T14:42:12Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationАндрусик Є. В. Перспективи використання Data Science у вирішенні задач маркетингової діяльності компанії / Є. В. Андрусик // Сучасні проблеми моделювання соціально-економічних систем XV. - 2024. [Електронний ресурс].ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32833-
dc.description.abstractУ роботі досліджено задачі управління маркетинговою діяльністю та методи Data Science, які використовуються для їхнього вирішення. Основну увагу приділено дослідженню переваг, недоліків та перспектив розвитку методів Data Science, що використовуються. Результати дослідження спрямовані на формування рекомендацій для оптимізації та покращення ефективності формування маркетингової стратегії компанії.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectцифрова економікаru_RU
dc.subjectData Scienceru_RU
dc.titleПерспективи використання Data Science у вирішенні задач маркетингової діяльності компаніїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ЕКСА)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Андрусик Є..pdf327,15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.