Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32833
Title: Перспективи використання Data Science у вирішенні задач маркетингової діяльності компанії
Authors: Андрусик Є. В.
Keywords: маркетинг
цифрова економіка
Data Science
Issue Date: 2024
Citation: Андрусик Є. В. Перспективи використання Data Science у вирішенні задач маркетингової діяльності компанії / Є. В. Андрусик // Сучасні проблеми моделювання соціально-економічних систем XV. - 2024. [Електронний ресурс].
Abstract: У роботі досліджено задачі управління маркетинговою діяльністю та методи Data Science, які використовуються для їхнього вирішення. Основну увагу приділено дослідженню переваг, недоліків та перспектив розвитку методів Data Science, що використовуються. Результати дослідження спрямовані на формування рекомендацій для оптимізації та покращення ефективності формування маркетингової стратегії компанії.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32833
Appears in Collections:Статті (ЕКСА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Андрусик Є..pdf327,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.