Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32833
Назва: Перспективи використання Data Science у вирішенні задач маркетингової діяльності компанії
Автори: Андрусик Є. В.
Теми: маркетинг
цифрова економіка
Data Science
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Андрусик Є. В. Перспективи використання Data Science у вирішенні задач маркетингової діяльності компанії / Є. В. Андрусик // Сучасні проблеми моделювання соціально-економічних систем XV. - 2024. [Електронний ресурс].
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено задачі управління маркетинговою діяльністю та методи Data Science, які використовуються для їхнього вирішення. Основну увагу приділено дослідженню переваг, недоліків та перспектив розвитку методів Data Science, що використовуються. Результати дослідження спрямовані на формування рекомендацій для оптимізації та покращення ефективності формування маркетингової стратегії компанії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32833
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕКСА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Андрусик Є..pdf327,15 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.