Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/332
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorФастівець В. Т.-
dc.date.accessioned2012-05-04T09:55:49Z-
dc.date.available2012-05-04T09:55:49Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationФостівець В. Т. Управління досвідом клієнтів / В. Т. Фастівець // Управління розвитком . 2012. № 1. С. 26-28en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/332-
dc.description.abstract. Розглянуто процес управління досвідом клієнтів на прикладі мобільного оператора. Наведено модель точок взаємодії з клієнтами та методи дослідження задоволеності і лояльностіen_US
dc.description.abstractThe process of customer experience management is considered in the article on the example of the mobile operator. A model of touchpoints with customers and research methods of satisfaction and loyaltyen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectклієнт_и_en_US
dc.subjectуправління досвідом клієнтівen_US
dc.subjectуправління взаємовідносинами з клієнтамиen_US
dc.subjectCSIen_US
dc.subjectNPSen_US
dc.subjectCEMen_US
dc.subjectмобільний операторen_US
dc.subjectзадоволеністьen_US
dc.subjectлояльністьen_US
dc.subjecttouchpointsen_US
dc.titleУПРАВЛІННЯ ДОСВІДОМ КЛІЄНТІВen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.891en_US
Располагается в коллекциях:№ 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Фастівець В. Т. Управління досвідом клієнтів.pdf260,63 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.