Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/332
Назва: УПРАВЛІННЯ ДОСВІДОМ КЛІЄНТІВ
Автори: Фастівець В. Т.
Теми: клієнт_и_
управління досвідом клієнтів
управління взаємовідносинами з клієнтами
CSI
NPS
CEM
мобільний оператор
задоволеність
лояльність
touchpoints
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Фостівець В. Т. Управління досвідом клієнтів / В. Т. Фастівець // Управління розвитком . 2012. № 1. С. 26-28
Короткий огляд (реферат): . Розглянуто процес управління досвідом клієнтів на прикладі мобільного оператора. Наведено модель точок взаємодії з клієнтами та методи дослідження задоволеності і лояльності
The process of customer experience management is considered in the article on the example of the mobile operator. A model of touchpoints with customers and research methods of satisfaction and loyalty
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/332
Розташовується у зібраннях:№ 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фастівець В. Т. Управління досвідом клієнтів.pdf260,63 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.