Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/332
Title: УПРАВЛІННЯ ДОСВІДОМ КЛІЄНТІВ
Authors: Фастівець В. Т.
Keywords: клієнт_и_
управління досвідом клієнтів
управління взаємовідносинами з клієнтами
CSI
NPS
CEM
мобільний оператор
задоволеність
лояльність
touchpoints
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Фостівець В. Т. Управління досвідом клієнтів / В. Т. Фастівець // Управління розвитком . 2012. № 1. С. 26-28
Abstract: . Розглянуто процес управління досвідом клієнтів на прикладі мобільного оператора. Наведено модель точок взаємодії з клієнтами та методи дослідження задоволеності і лояльності
The process of customer experience management is considered in the article on the example of the mobile operator. A model of touchpoints with customers and research methods of satisfaction and loyalty
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/332
Appears in Collections:№ 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фастівець В. Т. Управління досвідом клієнтів.pdf260,63 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.